Thursday, May 20, 2010

SIAPAKAH AKU....

Aku dilahirkan pada 20 June 1970 itu adalah tarikh sebenar aku dilahirkan mengikut kata bonda.Tapi bila abah lewat sehari mendaftar maka disurat beranak aku tertera tarikh 21 June 1970.
Aku telah diberi nama Haslinda dan aku adalah anak kedua kepada pasangan Baharin bin Hamid dan Salmah binti Md Nol.Aku dilahirkan di Kampung Nelayan Kuala Linggi Melaka tapi dibesarkan di Pelabuhan kelang Selangor.Aku juga adalah adik kepada seorang abang yang bernama Hashim dan kakak kepada Hasanudin,Hairulnizam,Norziha,Nurul Aina dan Siti Badariah.Begitulah permulaan kisah hidupku dimana aku mula mengenal kehidupan ini dengan kedua-dua orang tuaku dan adik-beradikku.Semakin meningkat usia aku kini adalah seorang isteri kepada Mohd Fadzhli bin Nahar dan juga seorang ibu kepada tiga orang anak perempuan iaitu Siti Aisyah,Siti Asyirah dan Siti Nur Fatihah juga seorang ibu kepada satu-satu anak lelaki yang bernama Muhammad Adam Nadzmi.Ini adalah pengenalan sebelum aku mula berkarya diblog yang diilhamkan oleh adikku dan kepada sesiapa yang sudi melayarinya aku ucapkan jutaan terima kasih andai kata ada komen jangan segan-segan untuk menulisnya,akan aku jadikan panduan untuk berkarya dengan lebih baik dimasa depan.....

No comments:

Post a Comment